Artystyczne stylizacje

Zara – hiszpańska firma flagowa

Buty damskie na sezon Wiosna/Lato 2012 od Solo Feme
Gdy w tysiąc dziewięćset siedemdziesiątym piątym roku Amancio Ortega zakładał swój prywatny sklep w La Coruni chyba nie wyobrażał sobie, że trzy dziesięciolecia potem zostanie najzamożniejszym mieszkańcem Hiszpanii i zdobędzie piąte miejsce w zestawieniu globalnych bogaczy w 2012 roku. A może wierzył w to tak bardzo, że jego plany się ziściły? Trudno powiedzieć.
buty
Autor: Solo Femme
Źródło: Solo Femme

Co jest natomiast pewne to to, że obecnie każda kolekcja Zara jest obserowana w świecie mody z gigantycznym zainteresowaniem. Nie ma się co dziwić, każdy kto zapozna się z kreacjami modowego giganta – na witrynie sieciowej, w miesięczniku modowym lub w telewizji – z pewnością dostrzeże, że designy są pomyślane fantastycznie, a materiały użyte do wyprodukowania są wysokiej jakości. Właśnie w tych dwóch czynnikach można doszukiwać się źródła ogromnego sukcesu hiszpańskiego przedsiębiorcy.

Znaczącą rolę ma też zręczny marketing. Od pewnego czasu podstawową twarzą tej hiszpańskiej marki jest wybitny piłkarz i globalny celebryta – David Beckham.

Jeżeli zaintrygował Cię taki artykuł, sprawdź przykłady umieszczone pod tym linkiem. Na pewno znajdziesz tu coś odpowiedniego dla siebie.

Przedmiotem promocji w tym przypadku stała się świeża bieliźniana kolekcja Zara. Zatrudnianie sław do promowania przedsiębiorstwa to klasyczne posunięcie marketingowe, które daje wiele dobrego przedsiębiorstwu. Jednak tak czy siak, Zara nie wymaga wielkich nakładów na marketing, bo firma ta jest znana na całym globie. Banery ze słowem Zara można spotkać w 50 krajach świata.

buty damskie
Autor: Tosca Blu
Źródło: Tosca Blu

Wiosna to czas bardzo zmiennej atmosfery – przecież mówi się, że kwiecień-plecień, bo przeplata, trochę zimy, trochę lata. Dni bywają bardzo słoneczne, ale zdarza się, że pojawiają się intensywne opady. Na takie właśnie mokre dni najlepsze będą zgrabne kozaki Zara, oferowane w świeżej kolekcji tej światowej marki. Jeżeli nie masz ochoty opuszczać domu, by przymierzać ubrania i buty w sklepie, możesz zapoznać się bliżej z mocno interaktywną stroną internetową Zary, na której są praktyczne narzędzia multimedialne, które ułatwią zakup kreacji. Mowa Rzecz idzie tu o internetowej przymierzalni, w której ciuchy wdziewa się na postacie modeli.

Źródło: domodi