Artystyczne stylizacje

Zgubienie zbędnych kilogramów – tak łatwo powiedzieć

marchewki
kiedy temperatura rośnie to prognoza, że czas zrzucić parę niepotrzebnych partii odzieży. Do komody pakujemy kurtki, swetry, chowamy buty na zimę, a czapkę zimową zamieniamy na tą z daszkiem. Przez zimę jednakże „przybyło” nas troszkę, tak, zasiedzenie w długotrwałe zimowe wieczory i zajadanie się, brak aktywności – to czynniki, które wpływają na nowe, niepotrzebne kilogramy. A później przybywa wiosenno-letni okres, a wielu z nas krępuje się rozebrać… Zróbmy coś z tym!

dieta
Autor: Amelia Crook
Źródło: http://www.flickr.com

Pierwsze, co jeszcze możesz dokonać przed całym spektrum aktywności, to udanie się do specjalisty od produktów żywnościowych i skutecznego odżywania. Jest nim dietetyk, specjalista od niezawodnego planu żywnościowego, skrojonego dla wymagań danego, konkretnego człowieka. Przychodzący do niego ludzie to często osoby chcące schudnąć. Sprawdzony dietetyk definiuje każdemu odpowiednią do możliwości dietę, która wprowadzona w życie, przynosi wymierne efekty.

Od tej niezbędnej wizyty w gabinecie dietetyka przemieszczamy się od razu na akwen, gdzie szybko spalamy kalorię. Szybciutko jednakże wyskakujemy z kąpieliska i pędzimy przed siebie, jak Forrest Gump (a tak naprawdę, to z bieganiem nie powinno się przesadzać, bo można się nagle zniechęcić). najkorzystniej pobrykać w jakimś naturalnym miejscu, pośród drzew i traw, dzięki temu nie będziemy niepotrzebnie wdychać spaliny. zauważasz, że mieszkasz w wielkim ośrodku miejskim typu Warszawa, Kraków czy Wrocław? Nic straconego, w każdym z nich znajdują się tereny zielone. No już, nie szukaj wymówek …

warzywa
Autor: julie corsi
Źródło: http://www.flickr.com

Po jakimś czasie, kiedy bieganie już nam się znudzi montujemy zespół przyjaciół lub obcych, żeby razem konkurować, czyli pograć w jakieś rozgrywki zespołowe. Nie dość, że zmuszają do sporego wysiłku to jednakowoż zapewniają podekscytowanie.

Przy tym wszystkim należy wiedzieć o dwóch istotnych rzeczach. Po pierwsze, w czasie aktywności spożywajmy dużo wody. To niezbędne, aby się nie odwodnić. deficyt wody to prosta droga do problemów z oddychaniem i ciśnieniem tętniczym. Druga rzecz – nie przesadzaj z postem. Jeśli nie udałeś się do dietetyka i chcesz samemu zatroszczyć się o swoją dietę to okej, ale zapamiętaj jedną poradę: kiedy nie spożywasz posiłków twój organizm odnosi wrażenie, że coś jest nie tak, powoduje to spowolnienie metabolizmu.

Nie korzystaj też z fantastycznych tabletek i innych suplementów diety, bo są to często tabletki, które zawierają nieznane, niezdrowe substancje. Lepiej nie ryzykować. tak samo, nie wierz w jakieś niecodzienne metody odchudzania, błyskawiczne efekty. Uwierz, że takie coś nie istnieje. potrzebny jest czas i spokój, a wyniki na pewno się pojawią

Źródło: www.rankinglekarzy.pl