Artystyczne stylizacje

Dieta dla mężczyzn

Dieta, warzywa, odchudzanie
Indywidualna dieta uwzględnia tak styl życia, stan zdrowia jak i czas jaki osoba pragnąca schudnąć jest w stanie poświęcić na przygotowanie potraw. Bierze pod uwagę również rodzaje kupowanych produktów spożywczych oraz możliwości ekonomiczne, zapotrzebowanie na energię jak też upodobania smakowe. Jest doskonałym wyjściem dla osób, które potrzebują odchudzić się bądź też poznać zasady zdrowego odżywiania, a jednocześnie nie chcą zrezygnować z ulubionych smaków. Możliwym jest także współcześnie odchudzanie przez internet.

Soki owocowe
Autor: Arya Ziai
Źródło: http://www.flickr.com
Dziś nie jedynie panie dbają o swoje zdrowie i stosują różnorodnego typu diety odchudzające, ale także coraz to częściej mężczyźni sięgają po takie rozwiązania. Dieta dla mężczyzn nie powinna być ani nazbyt drastyczna, ani jednostajna – sprawdź tutaj: gabinet-dietetyczny.pl. Odpowiednie odżywianie pomoże panom osiągnąć atrakcyjną sylwetkę jak też troszczyć się o zdrowie.

Na początek warto powoli odmieniać swoje nawyki dotyczące żywienia. Panowie winni przyzwyczaić organizm do konsumowania małych porcji posiłków, lecz częściej, to jest od 4 do 5 razy na dzień. Przygotowując śniadania trzeba wymienić tłuste wędliny (dla przykładu pasztety, baleron, boczek) na dużo lżejsze: wędliny drobiowe lub artykuły rybne, żółty ser zastąpić białymi, zaś bułki kajzerki pieczywem razowym. Idealna dieta obfituje w jarzyny oraz owoce które powinny obecne być w praktycznie każdym z posiłków. Do kanapki można dodać talarek ogórka czy też rzodkiewkę. Warto też przyzwyczaić się jadać różnego rodzaju sałatki (bez majonezów), bowiem są one niezwykle smaczne.

dieta
Autor: www.sxc.hu
Źródło: www.sxc.hu

Zdrowa dieta dopuszcza podjadanie miedzy głównymi posiłkami jedynie warzyw. Surowa marchewka będzie dobrą przegryzką. Mało tego jarzyny są nie tylko małokaloryczne, ale również zawierają bez liku witamin i błonnik, który reguluje pracę jelit i minimalizuje uczucie głodu. Dozę błonnika w codziennej diecie zdołamy powiększyć przez dorzucanie do potraw otrębów, ziaren bądź orzeszków. Świetnym pomysłem jest też samodzielne komponowanie mieszanki śniadaniowej, mianowicie łączenie ulubionych rodzajów płatków, rodzynek czy suszonych owoców. Na blogu autora: http://www.gabinet-dietetyczny.pl/diety/dieta-online/.

Można także przygotować wywar z 3 marchewek, 2 cebul, 3 pietruszek, 3 porów, selera i kilograma ziemniaków duszonych w łupinach. Tenże wywar znakomicie przyspiesza pracę jelit.