Artystyczne stylizacje

Chcesz kupić nowe ubrania? Tylko H&M!

Mało kto zdaje sobie sprawę z tego, że ubrania H&M są oferowane już od prawie 7 dekad. Co prawda w naszym kraju pierwszy punkt handlowy tego szwedzkiego przedsiębiorstwa postawiono dopiero 10 lat temu, jednak reszta globu zdołała się już przyzwyczaić do marki. Pierwszy butik H&M otwarto zaledwie dwa lata po zakończeniu II WŚ. W tamtym czasie firma nazywała się Hennes, co w dialekcie jej założyciela, obywatela Szwecji Perssona, brzmi „dla niej”. Nazwa mówi, że wówczas w butikach oferowano jedynie kreacje kobiet.

20 lat potem szef prężnie się rozwijającej firmy przejął punkt handlowy, który zwał się Mauritz. Takie biznesowe przejęcie miało niezwykle istotną konsekwencję – w butikach pojawiły się też ciuchy dla facetów, a rozwinięta nazwa przedsiębiorstwa od tamtej chwili to Hennes&Mauritz.

Należy powiedzieć, że szef przedsiębiorstwa H&M zdobył niebywały sukces na polu handlu ubraniami. Dzisiaj ubrania H&M są sprzedawane w 38 państwach globu. Marka zatrudnia prawie dziewięćdziesiąt tysięcy pracowników! I, co jest interesujące, firma nie ma własnych manufaktur produktów, ubrania są dla niej robione przez zewnętrznych fabrykantów. Można się zastanowić nad tym, czemu odzież i torebki H&M są tak chętnie wybierane przez konsumentów. Na pewno jednym z fundamentalnych plusów marki jest to, że sprzedawane towary są niedrogie i niezłej jakości. Dzięki temu każdego stać na kupno porządnych ubrań. Inną przesłanką jest to, że przedsiębiorstwo istnieje już siedemdziesiąt lat. Ludzie częściej stawiają na towary przedsiębiorstw, które są szeroko kojarzone i chętnie wybierane przez innych.

Jeszcze krótka uwaga na temat świeżych mód. Specjaliści mówią, że w tym roku modne okażą się różnego gatunku małe akcesoria na uszy i ręce. Dlatego najbliższym razem, kiedy odwiedzisz butik skandynawskiej firmy, wybierz ekstrawaganckie kolczyki H&M. Poszukaj także sporych i fikuśnych bransoletek.